www.vergelijken.nl TelecomVergelijker.nl is hosted by NXS Internet
Start  MyVN  Winkels  Forum  Zoeken  Favorieten  Webmasters  Inloggen 

Forum bar:   Index   Zoeken   Actieve discussies  

/ / Vergelijken.nl

Onderwerp: Nieuwe camera kopen

Gepost door Hart op 07/09/2008 14:52
Ik heb vroeger met goede spiegelreflexcamera's gewerkt, Pentax en Nikon. De laatste met een mooie zoomlens 38-80 en twee verdere lenzen.Sinds tien jaar heb ik weinig aan fotografie gedaan en sinds een jaar of drie hebben we nu een klein, handzaam Ixus camaraatje. Ik wil weer een betere camera met meer mogelijkheden en verwisselbare lenzen, maar weet niet waar ik moet beginnen te kijken. Het mag in de buurt van de 500-600 euro kosten als we uitgaan van een eerste uitgave met zoomlens. Wie wil me helpen met een paar goede adviezen. Waar eerst kijken, welke camera's garanderen een redelijke kwaliteit,etc. Dank alvast.
Hart

Gepost door gsmdealer.nl (shop) op 07/09/2008 21:48
Er zijn een paar merken die je kan bekijken. Ikzelf zou kiezen voor een Sony, Canon of Nikon. Op dit moment heeft Canon een instapmodel om weer de hobby op te kunnen pakken. Dit is de EOS 1000D. Een beter model is de EOS 450D. Dan heb je net iets meer functies. Ik weet niet in hoeverre je gevordert bent met de hobby, maar mijn keuze zou vallen op 1 van deze modellen.

Gepost door Hart op 07/09/2008 23:42
Dank je, ik had zelf ook al in die richting gekeken, maar vind het fijn dat er iemand even een aanzet geeft.

Reageer...
Blijf per email op de hoogte van deze discussie (ThreadWatch)...
Rapporteer dit topic...

| Veel gestelde vragen | Adverteren | Contact | Disclaimer | Privacy |
Copyright © 2001-2006 vergelijken.nl, alle rechten voorbehouden
Pagina gegenereerd in 124 ms op 09/01 16:00:46

Refresh all cached objects