Hallo, ben nieuw hier. Ik heb een mda vario overgekocht van een vriend van mij. Ik heb gewoon een prepaid kaartje erin (hij is simlockvrij) Maar nu wil ik er graag internet op, maar t-mobile heeft mij verteld dat dit alleen kan als ik een abonnement neem (min. 20 euro p.m.) en ik moet dan ook nog 9,50 euro p.m. betalen voor internet. Is er geen andere manier? Mijn tweede vraag is: ik wil graag Navigatie erop. Wat is hier allemaal voor nodig? Bij voorbaat dank, Arash
|
Het hangt een beetje ervan af wat je precies allemaal met het internet wilt gaan doen op je MDA Vario. In feite is het niet verplicht om Pocket Internet aan te schaffen. Je kan ook gebruik maken van de standaard GPRS verbinding die T-Mobile aanbiedt. Je gaat dan internetten via het GSM netwerk van T-Mobile. Hier betaal je wel het aantal Kb's die je gebruikt, terwijl dit bij Pocket Internet weer niet zo is. Als je veel gebruik wilt maken van internet (reken ook MSN mee) dan is het wellicht wel voordeliger om Pocket Internet te nemen.
Om navigatie te installeren moet je enkel beschikking hebben over een USB kabel die je aan de MDA Vario kan koppelen. Deze wordt standaard bij het pakket meegeleverd. Installeer hierbij ook de ActiveSync die op de CD meegeleverd wordt. Installatie is makkelijk en snel. Hierna heb je uiteraard zelf de software nodig waarna je in feite kan navigeren. Mijn advies is om dan een Bluetooth GPS ontvanger te kopen. De MDA Vario werkt prima met de meeste ontvangers.
|
Ik wil gewoon kunnen msnnen en internetten dus eigenlijk pocket internet. maar hierbij MOET ik dus een abonnement nemen en dan nog pocket internet? Want ik wil wel 10 euro voor pocket internet betalen, maar dat abbo is weer overbodig.
Oke bedankt voor de info van de navigatie!
|
Pocket Internet is inderdaad alleen verkrijgbaar in combinatie met een T-Mobile abonnement. Indien je al een abonnement hebt bij T-Mobile kan je deze optie toe laten voegen. In het andere geval dien je dus een nieuw abonnement bij T-Mobile aan te schaffen. Hiervoor kan je wellicht kijken naar een SIM Only abonnement.
|